3 januari

Kategori: Allmänt

Tjeena!

Igår var de som sakt nattsmashen. Kom dit vi halv 1 då jag skulle jobba. Var jag i caférian till typ kvart i 3.
Satt och såg Gott & Blandat den mesta tiden :) annars så spela vi lite när de var nån plan ledig.

For och åt på frasses nån gång vi 4 med Nellie, Pallan, Malina och Jonna. GottGott.
spelade lite till och titta lite till sen for jag hem ett tag mellan typ 9 & 10  och såg del två på deckarn.

När jag kom till baka var de dags för semi 2 i båda klasserna. Efter 13 timmar volleyboll kunde man kora 3 vinnare

Vinnare i Ungom Sex musketörerna


Vinnare Amatör Holmen


Vinnare Motion Beach Trooper


Efter de hela var slut hjälptes Div1 och 2 att städa och gu så människor kan skita ner!

När jag kom hem såg jag spindelmannen ettan (har inte sett den förr)Så när den sluta gick jag till sängs och vaknade nån gång vid tolv :)

Tjoodåå
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: