22 januari

Kategori: Allmänt

Hooj !

Torsdagen började med sista Hkn. Vi gjorde tårta :)
Min, Tobbes, Jeppes och Antons tårta blev typ gof men man börja må lite smått illla..
Sen hade vi No:prov om ljuset. Hoppas det gick bra kändes sisådär...
På kvällen blev det träning och hjälpte till som vanligt lite på sidan om.

Idag har vi haft vanliga lektioner. Snackat lite om Haiti.
Himla sköön eftertmidda. först ett hål en timma sen Bild i typ 80min i Datasalen :)
vi håller på med paint shop pro :) men det tog typ 20 min att komma sig in eftersom skolan
äger universums snabbaste och bästa datorer...
Nu har vi fixat avslutningströjorna och hoppas vi bara gjorde rätt :D
Postade iväg det påväg hem från skolan

Ikv har jag bara tage de lugnt hemma :)
har sett lite Handboll men blev irriterad och gick därifrån (dom förlora)
Sen såg jag lite let´s dance och datorn.

Imorn blir det att sitta vid Hotline.
Norsjö - Malmö :D
Tror faktis dom vinner :)

Det var allt för mig
Tjoodåå!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: