17 januari

Kategori: Allmänt

Shoobree För typ 12timmar sen satt jag och väntade på allsvenskamatchen skulle börja (14.00). Jag skulle lära mig hur man sköter hotline, så att man kan se hur matchen går över hela sverige :) typ följa lagets bortamatcher. Allt gick väl inte som planerat... 5min innan matchstart hade vi inte fått igång programmet... Men när lagen skulle ställa upp för lineup funkade allt helt plötsligt :d right on time :) matchen gick bra och norsjö vann rätt överlägset :) Norsjö - Uppsala 3-0 (25-17,25-16,25-19) Ikv var jag på Fg. Jag rebba och lovve var med på bjurträsksbingo. Typ som kungenbigär fast man ska fixa fram flera saker som står på ett papper under en viss tid. Vi kom 2a och fick en chipspåse som pris. Rebba och lovve for nån gång vi halv 10, dom har ju match idag ;-) så jag sätt och snacka med julia och Tilda ett tag sen gick vi in i stora salen och såg Scarymovie2 :) Det var allt från mig Tjooodåå! /£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: