1 januari

Kategori: Allmänt

Hej !

Har nu sett en "deckare" på tv Olycksfågeln tror jag den hette.
det var del 1 av 2. den var rätt komplicerad att fatta menmen..

Det blir snart att gå isäng... böev ju inte så mkt sömn förra natten :]
Sen blir de att fixa lite grejor på morron sen bär de av mot sporthallen.
Nattsmashen!

Ska jobba mellan halv1 och halv3. annars blir det väl att titta på för de mesta.
Vill så gärna vara med, men man kan ju inte alltid få som man vill...

Hoppas mitt knä har tänkt och bli bra snart jag orkar fan inte!!!
Väntetiden på mr (magnetröken) är ju inte direkt kort och man kan tydligen
inte se vad de är på nått annat sätt..
Så man kan inte göra mycke annat änn att vänta och bli frustrerad!!


Resten av familjen sticker till jörn för att fira min farbrors tjej som fyllt 50.

Mamma och Pappa har sin förlovningsdag idag 16år
Grattis Grattis :D

Men nu ska jag ta och gå och stoppa nånting i magen sen
ska man väll se lite på tv innan man ska sova

Tjoodåå
/£m£lli£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: