många timmar hemma?

Kategori: Allmänt

Nu har man komme hem för typ en timme sen.
Skolan börja och flöt på.. vi fick se innebandyn.
Semifinalen mot Sävar, de förlora dock med 1-0 men spelade riktigt bra.
På lunchen smällde rebba en dörr i mitt huve. Taskigt ! och har nu en bula...
Sen efter skolan bar de av mot Vuxenskolan där rebba ritade av jag och lovve i Paint.
Blev riktigt fint? njaa...



Sen 15.00 började Fotokursen :)
Bättre sent än aldrig. Riktigt kul ! 
vi lär oss faktis lite oxå.


När vi var klara drog ja till sporthallen
åt lite och 20min senare var det dags för träning.

Hittils har jag vare (vaken) hemma i 2½ timme ..
Nu ska jag ta och kolla lite på engelskan innan skiddkyttet börja :)
Hoppas det går bra imorn.. Proov gillas inte!

Hare
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: