2 januari

Kategori: Allmänt

Shoobree!

Var ovanligt pigg imorse? och de bruka jag verkligen inte vara!
typ halv 7 var jag superpigg? så jag hoppade i duschen, sen satt jag mig och såg vakna med the voise.
fikade lite och packade gympa sakerna och for till skolan.

På idrotten idag skulle igentligen haft skidor men de var för kallt så vi hade pinigs ist.
Pingis hallen har inte så frächa dusch + omklädningsrum så vi bytte om i sporthallen typ 50m ifrån.
Men de var något kallt i kortbyxor och t-shirt!
Gick rätt bra spelade en rolig variant av rundpinigs.
påväg tillbaka till sporthallen blev de en aningen mkt kallare och blötare!

Deni slängde mig i snön KALLT!
Rebba fick också en kall upplevelse men den var glaas fel.
(typ repris av min upplevelse)

I slutet av svenskan fick sitta och disskutera.
Arkumentera för och mot Volleyboll. Man taggar verkligen upp varandra.
De flesta Killarna ur våran klass fick avsluta dagen med att skura/torka omklädningsrummet
eftersom de blött ner otrolligt mkt

Ikv har de blive lite läxläsning.
Nu ska jag snart sätta mig och se Mästarens mästare och House :D

tjoodåå!
/£m£li£





Kommentarer


Kommentera inlägget här: