it always makes me smile

Kategori:

hejhopp gummi...plopp!

Slutade kl 3 idag och gick sedan ner till sporthallen där mina och lollos ungar var taggade för träning.
Den slutar halv 6 så det bar det snabbt hem i med mat och byta kläder innan man var tbx i sporthallen
för egen träning och denna dag var inte allt som vanligt. Utan vi skulle mixa div1 + 2 (+ malin ) i 4 olika lag och ha ett klubbmästerskap. Mitt lag var Jag, Malina, Malin, Rebecka S, Sandra och Lovisa, vi spela riktigt bra i gruppspelet och i finalen föll vi rätt stort i 3dje avgörande mot Julias lag. Men det var otroligt kul!!!

Jag smått älskar denna sport, den får mig att le och må riktigt bra!

Efter en dusch är man nu hemma. ska ta och göra lite varm oboy innan det blir sängen.
Börjar 9 imorn och slutar vid halv 5, då bär det av på hotellet för en middag med vissa ur klubben.

Dagens julklappstips:
En pilatesboll. Ett riktigt bra träningsredskap!
Kan verka lite töntnigt men den är verkligne kanon
Man kan träna allt möjligt armar, mage, rygg, ben & balans=)
Finns på många hobbybutiker typ Rusta, Clasolssons osv


Ha en forsatt trevlig vecka, nu säger jag gonatt för ikv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: