ett gott nytt jul

Kategori: Vardag

Dagen började med att jag såg en ambulanshelkopter som såg ut att göra sig klar för att landa.
Det händer inte direkt ofta, vilket gör att man fort tänker vad som kan ha hänt. Det visade
sig att den landade på skolans grusplan men vad som hänt vet jag inte...

vid 3 slutade jag och gick hem för dagen. Mina kinder och hakan var stelfrusn..
det stack som bara den när jag kom in i värmen...

Halv 6 var man i sporthallen redo för grymt-gym. några benböj, godmornings + mer
var man tillbaka i hallen. Mattias gjorde sin första träning för säsongen, efter Liz har gått och blive höggravid...
Han skötte det mycket bra tycker jag. Jag var med på ett litet hörn och servade och knacka lite boll ;)

Julklapsstipset:
Ett nytt påslakan. Alltid lika mysigt att lägga sig i en nybäddad säng.
Varför inte ta och byta ut något helt och hållet. Finns många riktigt fina
och till fina priser t.ex Halens eller Hemtex
ca 150-300:-


båda finns på hemtex

båda finns på Halens

Säger nu gonatt, behöver en tidigkväll!
2 dagar kvar innan helg :D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: