sleep with one open eye

Kategori:

Denna dag blev inte riktigt som jag tänkt mig... Hade läkarbesök kl 9 och tänkte sedan gå ner på spjuvern för att jobba. Läkaren som inte var helt säker på att det var en mjukdelsskada utan att det kunde vara någon skada på skellettet oxå skickade mig på röntgen i Skeå eftersom området där jag har ont ligger så nära skellettet men hon ville vara på den säkra sidan. =) jag så var klar där vid typ halv 1 men som tur ingen fraktur. Läkaren visade ungefär hennes uttryck när hon läste igenom min journal... hjärnskakning x...., magnetröntgningar, vanliga röntgningar, två operarde knän o.s.v...
Hennes kommentar: Blir du slagen hemma? har du övervägt att sluta idrotta? eller iaf typ börja simma?


(gröna området visar var jag har ont)

Efter besöket på Lassa åt jag och mamma, hämta ut 1 sak på teamsportia, en tur på elgiganten och hämta ut min hylla på jysk. Sedan åkte vi hem. Kvällen har spenderats på fg, där vissa bjöd upp till dans, ett hetsigt avslut på idol det lät ungefär "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!" (med ljus tjejröst) "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! + böghög och hopp (även några tjejröster)

Då över till dagens (gårdagens 3/12) julklappstips:

Ett äventyr/upplevelse över det vanliga. Kostar lite pengar, beror på vad som väljs ca"200-10000" 
Allt från att simma med hajar - hoppa fallkärm - modell för en dag och mycket mycket mer!
Filtrera sökalternativet genom att välja län/prisklass/för vem osv
http://allaupplevelser.se/upplevelser




BTW JAY ÄR INTE LITE GRYM, spelade ingen roll vem han ska vinner över i finalen..
Det blev iaf Minnah



Ett ord MÄKTIGT!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: