Ready for gametime!

Kategori: Vardag

Efter som blogg.se har dampat sönder här ett tag har det blive dålig uppdatering på sistone...
Inte så mycket att göra åt saken alltså :/

Nu har man alltså gjort sin sista dag på Förskolan, vilket betyder att jag har genom lide alla dessa 4 veckor :0
Skämt osido, det har faktis vare extremt kul! det ända jag sakna är klassen och speciellt gulliga Lisa!
När man for hem idag fick man några bamsekramar och ett paket. Kommer sakna stället!

Ikv blir det nog hockey i ladan, Norsjö - Malå d.v.s hett derby!
Har tage mig en alvedon för att känna mig lite piggare, har ont i huvudet!!
Kan ju inte bli sjuk dagen innan årets viktigaste match!! 
ta en titt förbi gratis inträde + en massa goda kakor att köpa finns!


TAGGAD TILL TUSEN!!

julklappstipsen får ni senare om jag orkar, blir nog en tidig kväll!
/£m£li£

Kommentarer

  • Lisa säger:

    saknar dej med gullemelie!

    2010-12-17 | 21:48:32
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vi far den 3 juni, alltså typ sista veckan av skolan =) hehe, jag har också varit avis på de som har fått farit utomlands men nu är det äntligen min tur! :D

    2010-12-18 | 18:18:39
    Bloggadress: http://foreverj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: