Life is a mystery

Kategori: Musik

Väckaren ringde 5 i 8 gjorde mig klar och ca. 10 i 9 var man oppa spjuvern för jobb.
Dagen flöt på som vanligt och vid kvart över 4 gick jag mot hotellet där en middag med vissa ur klubben ägde rum. Efter alla pressenterat sig högg vi in, kött,potatis med kladdkaka som efterrätt var vad som bjöds, extremt gott må jag säga och jag tror jag och Lollo rullade mot fg när "kalaset" var slut.

På fg var allt folk som vanligt... eller ja nått sånt...
Vi såg iaf idol och Jay är den helt klockrena vinnaren, synd bara att han fastnar i ett skivkontrakt...
Men han gör väl nått bra av det ändå.. det brukar lätt bli så typ vadå Madonna, Lady GaGa, Elvis vad kan inte Jay göra smått enormt bra?


Men tyvärr som vanligt var vinnarlåten inte direkt bra....


Det var inte bara Idol utan det han snackas en massa rykten, nyheter och spänning
I det lilla samhället kan det hända mkt, kan vara svårt att tro men, sant!

Dags för lilla mig att inta sängen, imorn väntar en låååång dag på Trätrappor.
Pappa fyller 50 och har öppet hus :)

G´natt everybody!
/£m£li£


Kommentarer


Kommentera inlägget här: