dan före dopparedan!

Kategori: Vardag

Ja, vad ska man säga... uppdateringen har inte vasre på topp senaste tiden...
Men det har varit mycket, skola, träning och julklappsjakt.. dessa julklappstips känns inte så
mycket värda längre julafton är imorgon (nyp mig någon!) och de flesta har redan köpt alla sina julklappar...
Men jag tänkte eftersom det kanske finns någon som har smått panik över inte ha köpt någon än så får dagens julklappstips kallas sista minuten klappen:

-Köp ett pressentkort på en kläd/prylbutik.
- söta tomtar eller liknade finns säkert på ICA eller någon liknade affär.
-Köp en av personens älsklings tidning.
-Gå in på närmaste bokaffär och köp en mysig deckare.
-Jay Smiths nya skiva, vilket kap! Åhlens för 149:-

Jag är iaf helt klar med mina julklappar, känns mycket, mycket  skön...t!
Idag blir det att städa... i massor!

Kärlaknöln ligg i ugnen och grillas och doften känns ända till mig! :D

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR BLOGGLÄSARE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: