Inside out

Kategori: Vardag

hej och hallå the world!

jag lever trotts en min sakt fartfylld helg med massa roligheter och nästan sömnlösa nätter innan man var igång igen.. men varför ha tråk när man kan roa sig till fullo?

Iaf efter en ledig måndag där jag inte gjorde speciellt mkt alls (underbart skönt!) pallra jag mig upp på tisdagsmorron och tog cykeln på frititdgården. Vi städa ur ett föråd, handla lite galet grön färg och så.
Klockan tickade och jag cykla hem i solen. Resten av familjen är fortfarande lediga så när jag kom hem fick jag ett trevligt välkomnande.. " Hej, vi tog bilen och for och badade samt ha de gött i solen. Mat får du fara å handla om du inte hittar nå (blev fil) vi kommer just innan våran träning mvh "Sandra + lite mamma"

Kl6 var det dags för sista sommarträningen.. nästa vecka går vi in i hall!? det är ju helt sjukt så fort det kan gå!! träningen gick himla bra, lite framsteg har man väl gjort. När vi var klara tog jag och lovve och drog cyklarna upp till beachplan, där en hel del männskor fördrev sin tid med att kasta sig efter bollar i sanden.
När jag och lovve nästan drucke upp gainomaxen var vi på g och hoppa in :)


Blev spel till 20 i 11 innan jag tog cykeln hem. Att gena genom kyrkogårn är inte alltid de ultimata...
De finns sånna där extremt onödiga vattenspridare som inte bara vattnar gräs utan även där folk ska försöka ta sig förbi. Det är alldelles för jobbigt att cykla hela vägen runt så jag tog satts och så var man förbi lite svalkande blöt... duschen kallade och mkt mer gjorde jag inte innan jag hoppa till sängs.

Idag klev jag upp kvart över 7 ovanligt pigg?
Väl framme på jobbe blev de arbete direkt. Jag å Willy bar in scenen som användes på beachen uppför massor med trappsteg.  inte nog med de packa vi in allt bråte från källarn in i släpen och tog oss en tur på återvinnignen
efter lunch måla jag en vägg i källarn och willy blev vänn med dammsugarn :)

Lagomt dyngsur kom jag hem... detta regn att de aldrig typ tar slut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: