Because I love the way you lie

Kategori: Vardag

Igår var det dags igen, dags för den årliga gatufesten!
Efter ha vare hos Mattias de senaste åren var de Annelie och Peters tur.
Vid 5 började det bäras bord, stolar, mat m.m

Halv 6 var maten på grillen, ölen sprättade och hungriga magar väntade till bords.
Efter en himla go middag och efterrätt. gick jag och pallan på fg ocht räffade lite folk.
Jag , jonna och pallan gick tsm med rebb hem till henne ;)Tobbe lina och aron körde moppe dit.
det blev en film kväll med the bloddy valentine inte en super bra film men det dög väl
Elle och Glaas joina även ett tag innan de påbörja sin tur hemmåt.
Vi hade även en liten nedräkning på sommarlovet som tog slut idag 00.00

EFter bara några få minuter av snabba cash gav vi upp och jag och pallan börja våran vandring hem i mörkret.
trotts klockan var typ halv 2 var det 11 grader ute, jag blev otroligt förvånad! trodde jag skulle frysa på vägen hem men icket.

Idag har jag mest slötat hemma... regnet har strilat ner utanför fönstret.
Så mkt tv som jag sett idag har jag nog inte gort på hela lovet!

Nu ska man ta och masa sig på Fg och sen blir det filmmaraton hos rebb!
Vilket avslut på sommarn, kommer bli toppen!



/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: