It´s never to late

Kategori: Vardag

Snälla söta pricken Lovisa ringde igår och undra om jag ville lira lite beach, så jag bytte lite kläder och cykla iväg. Efter kanske 2 timmars spel + lite paus for jag hem och åt. Sandra, Frida & Mamma var i Fromheden för fotboll och Pappa var ute och måla fönstren så mat fick jag ordna själv. Efter dusch och lite mat i magen kom Tove och vi drog vidare till Lovve + Johan och sen beachplan. Där var vi till typ 10? Vi for till Lovve hämta massor med kläder ( är ju typ vinter ute!) När David anslutit till gänget trog vi på badstrann, grilla lite korv och värmdes vid elden. När vi frös lagomt mkt for hem till David för värme och film. 2 ½ film senare skjussa Johan hem mig och vid 4 låg ag död i sängen!



Idag hade vi planer för en dag i Skeå lite shopping + besök hos nåra, efter lite övervägande uteslöt vi det (har ju träning ikv) så det får bli en annan dag. Nu eller snart ska jag på beachplan (mitt andra hem i sommar) och lira lite boll! ;D Som sakt ikv är det del 4/4 av "tryouten" får se om man duger till div1 eller om det blir div2 igen :)
HOPPASHOPPAS DIV1 !!



Btw för er som är intresserade för att veta börja skolan om igen om ca.
92 timmar 15min 20sek....

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: