what is it good for?

Kategori: Vardag

Igår jobbade jag för sista gången i sommar, känns otroligt skönt!
Men det påminner mig även att skolan börja på en vecka typ... vars tog du vägen sommar!?

Efter man slutat igår kväll drog Jag, Tove, David, Lovve och Johan hem till Erica å såg film.
Rush hour och en till. Vi var (eller iaf jag) inte så konsentrerade på filmerna.
Johan å Lovve sov den mesta tiden och Tove å David bråka om kuddarna...
För er som inte visste heter ju dammsugaren i Teletubbies sugis och inte Noo-Noo
Eller enligt vissa iaf. Efter lite halvslötittande på MTV återvände jag hem i kylan.
I säng var jag väl typ halv 4. Sen hade jag en riktigt skööön sovmorron och njöt över taken att någon skulle upp 6 å jobba! Mahaha

Längtar till Tisdag, träning, träning, träning!


/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: