Have you seen the would?

Kategori: Vardag

 Tjena mittbena!

Igårkväll jobba jag på fg till typ kvart över 11.
Vi grillade burgare och drack utgången fanta, en kväll med faktis rätt mkt folk tillslut.
Därefter for jag, lovve, johan, lina, tobbe, david, tove till Erica och såg film.
Påväg hem såg jag ett stjärnfall första gången nånsinn :)
Hem kom jag typ kvart över 2, en riktigt trevlig kväll.

Väckt blev man 9 imorse, Jag morsan och syrrorna skulle tydligen till stan.
De var som en bastu där! När jag klev ur bilen efter sett att termometern stod på 29.
kom de som en chock! det känndes som att jag klev ur flygplanet i Thailand!

Efter en heldag på stan med ett par inköp återvände vi hemåt med bilen tsm med Bandit Rock <3

Sista jobbarkwelln ikwell :D Kom å se film med oss!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: