like shooting stars

Kategori: Vardag

Dagen har bara helt enkelt vare världelös... Inte en pigg min, bena hänger inte med och till råga på de så ska tobbe alltid jävlas....(om du Tobias läser detta... Jag fick/har blåbärken av dit pickade!!)
Lunchen spenderades för Tobbes del liggade bland kartonger och min bland massor med plast
Äntligen tog jobbardagen slut och det var på tiden. Nu ska jag bara må gott resten av dagen!



Måndagskvällen spenderades runt om i "the city" från början var vi en hel drös med folk ,men det slutade med att jag, tilda, jonna, håkan och oscar på satt OK (det regna). Efter ett tags cyklande (nya grejen) sprängdes oscars däck å de lät inte liiite! och med tiden for vi hemmåt. De flesta bilder togs av Tilda, men lite självtagna oxå ;)




Igår målade jag å Tobbe i ishallen och packade upp en massa nya saker i sporthallen
jobbade till och med övertid!



Igårkväll var det ju som sakt första bollträningen inne, som det kallas "tryouten" till lagen.
Det hela började med ett springtest... Hoppades på bättre men,men... Knän <3 mig
Inne i hallen bollade vi lite och spelade smålqgsspel :) Känndes att det var ett tag sen smått ringrostig...



 
Detta ska föreställa grusplanen och visa hur vi sprang  x10


Hare gött! /£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: