Sommar of 2010

Kategori: Vardag

Goddag folket!
Idag är det den nionde augusti för er som inte visste, detta innebär att sommaren börjar lida mot sitt slut :(
Kan inte fatta hur det är möjligt! känns inte som det var så länge sen vi satt i klassrummet och inte kunde tänka på annat än att de var sista skoldagen ever på Norsjöskolan. trotts att det känns som sommar fluge förbi så när jag tänkter efter har jag gjort en massa saker som Satdsfesten, Göteborg, grill/bad med de bästa, massor med beach, beachen, pitesummergames, arvidsjaur och mkt mkt mer! sommarn har verkligen vare awesome!
Faktis bland de bästa ever! Trotts jag har jobbat (snart) 5 veckor av sommaren känns det som jag har hunne vare ledig oxå, vilket känns toppen efter som jobb = pengar!


Idag är jag ledig och imorn påbörjar jag min sista jobbar vecka tis/ons/tors på Arenan
Fre och Lördagkväll på Fritidsgården! Kom dit och chilla med oss!! :D

2 veckor kvar till skolan och allvaret påbörjas igen...
Nu önskas det bara lite sol och värme tack!

här kommer en blidbomb (minatyrer klickar ni på blir de större) lite här och var vad jag har gjort i sommar medans ni tittar bjuder jag på en riktig sommar dänga, denna låt kommer påminna mig om min sommar 2010 :)
Sol,bad & grill med de bästa personerna!
Ha det underbart!









/£m£li£

Kommentarer

  • jonna säger:

    snodde tre bilder.. :]

    2010-08-09 | 16:21:01
  • Tanja säger:

    Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen.

    2010-08-09 | 20:00:39
    Bloggadress: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: