JOBBigt värre! ;)

Kategori: Vardag

Hej kött å blåbär!

Igår klev jag upp 10.00 packa ihop mina grejer in i bilen å så var vi påväg till Kvammarn. En heldag med massvis med sool och bad. Riktigt härligt! Hem kom vi typ halv 6. Mammsen åkte i väg på frasses å beställde mat medans jag duscha bort en himla mkt sand.. Slängde i mig maten och for på Fg där de väntade jobb. Efter nån timmes tv tittning gick vi ut och gjorde upp en eld. där blev det korvgrillning och marshmallows :) slutade 11 och gick då ner på beachplan... Där de tappra spelade. Jag gav med mig tillslut och spelade i 45min. Kring 12 var jag hemma och direkt in i duschen igen.

Imorse blev det sommorron. Under dagen var jag till stor del utomhus i solen.
Halv 7 var jag på Fg igen för en kväll med jobb. Jag å Tobbe for på OK och hyrde en film tbx och drog oss ner på beachplan. just före 9 gick vi upp mot Fritidsgården igen där de blev film-tittning chips/ostkroks-ätning och drick-drickande. Filmen hette Case 39 och var faktis helt okej. Städade undan sen sluta jag för kwelln :)

Nu har jag duschat och ska snart gå till sängs..
men innan vad säger ni om detta? remixat eller orginal?


ris eller rosing? för min del, linda rising...

God natt på er!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: