En dag jag helst glömmer!

Kategori: Vardag

(du har väl inte missat videon i förra inlägget!? )

denna dag har vekligen inte vare bra!
Det hela började underbart och jag vaknade kvart över 9, duscha osv..
Cykla iväg på bussstation den som skull va framme 11.35
Men då klockan var det stog vi still utanför ICA... Jag fick lite smått panik eftersom jag börade 11.40
11.45 satt jag mig flåsande i klassrummet, men det var bara början...

Nästa lektion var Idrott och vi skulle paddla i älven, det hade tidigare regnat typ hela dagen men just då var det uppehåll. Vi bar ner kanoterna tsm och forsa ut i vatten då det lagomt börja tokregna...

Svenskan började och den gick väl hyffsat.. Hade två test stavning och ordkunskap. Sen sluta vi 20min tidigare (15.20) Efter ha letat upp Matilda som glömnde mobilen på skåpet, vandra jag och lovve iväg till busshållplatsen.
klockan närmades sig 16.15 och bussen dök upp. Den svängde in bromsa in´och när jag och lovve närmade oss dörren gasa chaffisen på och jag och lovve fatta igenting.. Rebb (sitter på bussen) ringer Lovve och fattar inte vad som just hände.. Tobbe (sitter på bussen) ringer mig och bara skrattar :(

Påväg in till stan för att se när nästan (förhoppningsvis) buss går.
Vid Arkanden upptäcker lovve att hon tappat busskortet och kvittot till passet...
Så hon vänder tbx och på nått vis lyckas hon hitta båda sakerna! Tur i oturen kan man säga
Iaf när vi åter igen är vid Arkanden möter vi Kikka å Carina dessa snälla personer får vi skjuss hem!
Efter en middag på Subway och lite sittande på torget är vi äntligen på väg hem!!

 så här såg nog de på bussen ut när de körde förbi...
 min och lovves min när vi ser bussen åka iväg

 ungefär så här har jag känt mig....

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: