Sweet heart !

Kategori: Allmänt

Kvällen har spenderats hos min morbror =)
Lite fika och lämnade igen hans kryckor som jag inte längre behöver.
Mamma skulle även fixa nå pappers shit.

Jag inte helt oväntat busade med min lilla älskling (som inte är så litet längre..)
Piogubben som jag inte träffat på över 1månad vilket är skandal!
Mer energi i en kropp får man leta efter..!

Efter en 1 ungefär drog vi hem igen.
Nu ska jag ta och titta på Tyskan till imorn.

Här kommer lite bilder =)




/£m£li£

Kommentarer

  • elina säger:

    härligt! bf är ju en bred linje så: ) hehe



    jo jag hade sökt i dom flesta städerna söderut, men det blir inte så att jag kommer gå där, kommer få för mycket hemlängtan,

    2010-04-23 | 15:03:44
    Bloggadress: http://elinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: