Svejsan !

Kategori: Allmänt

Gårkvällen spenderades med VärldensBästaTove !
Vi lirade Wii vancovergames..
Och ja... jag åkte på stortorsk :(
Iaf nån gång vid 8 gick vi ut för att gå en sväng runt the big City.
Ja, vi strosa runt i typ 1 och en halv timme.
Trevligt iaf, när vi kom in såg vi sista minuten av Talang, såg lite annan TV.
Tog och snaska i Lite mummsig glass med kolasås å strössel.


Idag har jag inte gjort nått typ...?
Jag hade tråkigt och målade två ägg ;D
Visst blev de fina? haha

Jag borde ju nästan bli konstnär eller vad säger du?

Nu ska man iaf snart sätta sig och äta mummsmat ;D
men inte äta för mycket Godiset måste ju rymmas oxå

GLAD PÅSK MÄNNISKOR!

/£m£li£

Kommentarer

  • lina säger:

    du gör då mer än vad jag gör. Jag är typ ute och träna, sen ligger jag hemma och degar xD

    2010-04-04 | 11:52:15

Kommentera inlägget här: