Stucken gris!

Kategori: Allmänt

HejsanHejsan!

Imorse stod valet mellan Skola/Sova vidare hemma...
Jag kände mig verkligen inte pigg, idag har inte näsan vare värst utan...
Ja har du varit i min närhet är du troligen en av de som mobbat min röst.

Jag låter verkligen som en stucken gris om inte värre, oså svider de, känns som det brinner i halsen
Inte nice direkt. Iaf jag bestämnde mig för att dra på skolan.
Vi hade ju som sakt Nationella del C på matten, känndes faktis som det gick rätt hyffsat !



På idrotten hade vi dans...? ja det var väl inte de snyggaste man sett under sin livstid.
Vi dansa nån sorts folk dans Jenka + nån till
Det var iaf riktigt kul! ;D

Efter skolan var det dags för Vårshows möte again.
Och nu är man hemma och tage beslag på datorn och tvsoffan ;)

Kvällen kommer bestå av pluggningen som jag skippade igår
och säkert massa mer.

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: