Shoosan!

Kategori: Allmänt

Hejhej eftersom skolan är bland det tråkigaste finns det inte mkt att berätta.

Iaf efter skolan hade vi vårshowsmöte igen.
Tro det eller ej men det börjar faktis ta form. det känns faktis ganska bra, det värsta är bara om det är vi på scenen som fattar och alla i publiken sitter som fåån. Men nog ska he gå bra !


Hem kom man vid fem. Fadre gjorde mat och jag åt ;D det blev varmkorv med bröd men det funkar =)
Sen nån gång typ kvart i 6 tog jag mej an cykel och styrde mot Sporthallen.
Där satt jag tsm med Sofia G och vi flummade och möter gärna världseliten i poängräkning, känns som vi har god chans att ta hem mästerskapet ;)



Nu sitter man hära vid datorn och kollar lite granna på Dating in the dark och tror verkligen inte det skulle vara nått för mig...+ att jag lyssnar på musiic =)

Nu ska jag fortsätta och ha en trevlig kväll :D
Ha de du å =D

/£m£li£


Kommentarer

  • elina säger:

    vad det blir för gymnasie velar jag faktiskt än om, men troligen kommer jag bli strandsatt i lycksele 3 år framöver! durå?:D

    2010-04-20 | 21:13:39
    Bloggadress: http://elinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: