Falköping I always will remember!

Kategori: Allmänt

Hemma är det fullrulle.. Sandra & Frida springer fram å tillbaka och försöker packa.
De + deras lag (96:orna) tar tåget från Bastu sent ikv till Falköping.

De ska ner å spela volley2000sm Lycka till!!

minns så väl alla minnen från vårt 2000sm, vi hade så sjukt roligt!!
och om jag inte minns helt fel slutade våra lag 5 och 7 inte fyskam

Här kommer ett x-antal bilder från resan 2 years ago.

REAL volley, Norsjö VNK
Lina Wallinder, Erica Stenvall, Lovisa Lindfors Burvall, Rebecca Andersson


Norsjö SSS, Norsjö VBK
Emelie Hjelte (jag), Tove Lindfors, Olivia Norberg Orrell, Elina Wikman


Tränarna, Norsjö VBK
Wiveca Stenman (mamma), Åsa Andersson, Greger Wallinder


Jag och rebecca provade bläckfisk inne i "centrum"
ingen hitt!


slutskörda efter 3timmar på universums "största" torg


Uppvisnings matchen på Fredagskväll tro jag de va ;D

To slooow...


Här sitter vi och väntar på några som skulle skjussa oss från tågstationen till Hallarna och vårt boende.
I bussen dit, undrade de som körde hur vädret var hemma.
Detta var alltså i början på Maj
Vi: "ja, när vi for var de sol och ca. +8 grader
Han i framsätet: " men då har ni väl ingen snö?" hur långt upp ligger Norsjö [norsjöe]? (inom [] uttalet)
Vi: "ja, norsjö [noschö] ligger typ mitt i västerbotten" och hmm ja vi har snö kvar... typ 1m!
Han igen: SKOJJAR DU!? vi har typ som mest haft 1dm i vinter... :(

Så ja, vi hade komme till söder ut

Obs: gröna gräsmattor sen en tid tillbaka


Våran kära kompis Hippiebilen, den lukta jävel!

/£m£li£


Kommentarer

  • lina säger:

    Hahahaha pappa är för söt på bilden [: <3

    jag saknar de, även om man såg ut som en rishög full med vete...

    2010-04-29 | 21:02:04
    Bloggadress: http://wallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: