det jag inte gör ikv finns kvar imorn...

Kategori: Allmänt

Hejsan Svejsan !

Efter skolan for jag å tove till uffes :)
Hon köpte en mjukis och jag en piggelin,
där var även Anna Sj, Maria H och Tina S.

Vi snackade lite granna och blev inbjudna till ghkväll hos David 
sen for jag å Tove, jag hem och tove på boxningsmöte.

Jag pallade inte fara till David, och insåg att Buddha fick gå före
Min plan över pluggning igår var urfunktíon och drog till sporthallen ist.
Så det man inte gjorde igår hade man igen det idag...

Iaf Tove for dit och vi 8 kommer hon hit och hämtar upp mig och vi drar på Fg för gårdsmöte
Nu ska jag börja med plugget lite granna, kan verkligen inget!


/£m£li£

Kommentarer

  • elina säger:

    vad händer till valborgs då? :) kram

    2010-04-28 | 20:31:02
    Bloggadress: http://elinawikman.blogg.se/
  • elina säger:

    lät riktigt mycke mtsigt! :D nej, jag ska antingen bara vara hemma, eller så ska jag iväg till lycksele!

    2010-04-29 | 17:14:39
    Bloggadress: http://elinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: