10/4

Kategori: Allmänt

Gomorron, Godagens,Godeftermidda, Gokväll,Gonatt. Detta inlägg kan ju läsas alla möjliga tider på dygnet så välj den start/hälsning du tycker passar bäst ;-) Idag har jag... drygat hemma! Har varit ute den tid solen varit framme annars har jag suttit vid tv med gitarren. Ikv hängde jag och Tove på Fg ett tag (massa mysko folk) , vi gick ut och promenarade runt norsjös alla möjliga gator och snackade om det mesta.. Hamnade efter ett tag hos erica som joina oss.. Vi gick efter ett x-antal omvägar till Fg igen. Hängde där typ 1 timme, och sedan for jag hem. Nere i söder har det spelats volleyboll må jag säga.. Norsjö slutade 2 i gruppen och mötte sedan sollentuna i kvarten. Blev tyvärr en förlust 15-8 i avgörande. Imorn väntar spel om plats 5-8 :d inte fy skam! Nu ska jag ta och lägga mig. NattiNatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: