8 september 18.32

Kategori: Allmänt

Tjoallhejsanhoppsan!

Datorn har STORDAMP !! orsaken till jag inte har uppdaterat ... sorry
Måste nog köpa en ny.. Men känns inte som plånboken riktigt vill betala...

Aja ska samman fatta vad som hänt.

Igår var skoldagen riktigt jobbig.. funderade faktis på att fara hem. Kände mej inte alls bra. Näsan rann,ögonen sved och de känndes som huvet skulle sprängas. Men jag klarade dagen ut. De blev såklart ingen träning utan, lite plugg på So. Vi har prov på fredag om Första Världskriget, som jag inte kan ett skit om...
Det blev en tidig kväll, vilket känndes Himla skönt!
Vaknade imorse ur sjuk, men jag gick upp å efter typ en halvtimme börja de kännas mkt bättre. Så jag ändra mej å for på skolan. Lämnade in prao lappen... å det blir väl petras... Alla i stan är ju upptagna ! :O
Det är helt jävla sjukt!

Nu har jag då klipp mej. Blev ganska nöjd.
Har typ gått å sakt att jag skulle göra de hela sommaren men de blev liksom aldrig
Men nu ere gjort ! :D

miss u !
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: