27 september 13.06

Kategori: Allmänt


Då var de söndag igen och helgen lider mot sitt slut.
Idag är mamma och pappa och flytar klart till mormors lägenhet.
Så jag och mina syrror är hemma själva.
Vi har hunnit spelat lite pingis annars har jag mest sutte hära.
Idag måste jag göra tränings programmet !
drog på de hela gårdagen... Inte bra, emelie inte bra

Just de ja ;D jag har haft så mkt annat för mig att jag inte har hunnit berätta ;D ;D
Jag, lovve å rebba har blivit kallade till ett utvecklingsläger av svenska volleyboll förbundet.
Det är den 27 oktober i falköping. Ååh ni kan ju gissa hur mkt jag längtar !!!!! :D
I CAN`T BELIVE IT´S TRUE!!
Så jag lovve å rebba åker själva tåg till falköping och är där i 3 dagar.
Kommer spela/ träna den bästa sporten i välden.
Med de bästa volleyboll spelarna i våran ålder i Sverige
Hur mkt bättre kan de bli?? :D :D


Här är alla 94/95 :or som är kallade till lägret

Namn                                    klubb                             födelseår

Nellie Fredriksson

Engelholm VS

-95

Natalie Svensson

Engelholm VS

-94

Mathilda Gustavson

Gislaved VK

-94

Therese Blomquist

Gislaved VK

-94

Linn Abrahamsson

Hässleholms VK

-94

Nelly Sedergren

IK Ymer

-94

Rebecka Israelsson

Kolbäcks VK

-95

Josefine Tivefälth

Kungälvs VBK

-94

Rebecka Gustafsson

Lindesberg Volley BK

-95

Rebecca Andersson

Norsjö VBK

-94

Lovisa Lindfors Burvall

Norsjö VBK

-94

Emmelie Hjelte

Norsjö VBK

-94

Carolina Ljung

Sollentuna VK

-95

Gabriella Lundvall

Sollentuna VK

-94

Annie Löfqvist

Sollentuna VK

-94

Alexandra Lazic

Svedala VBK

-94

Rebecka Lazic

Svedala VBK

-94

Victoria Larsson

Svedala VBK

-94

Isabella Kuné

Södertelge VBK

-95

Rebecca Larsson

Södertelge VBK

-94

Sara Pettersson

Södertelge VBK

-94

Frida Randén

Södertelge VBK

-94

Sofia Karlsson

Vallentuna VBK

-95

Frida Kindbom

Vallentuna VBK

-95

Frida Albertsson

Vallentuna VBK

-94

Therese Ericsson

Vallentuna VBK

-94

Evelina Frank

VBK Tierp

-94

Emma Korpi-Palmberg

VK Orion

-95

Madelene Green

VK Orion

-94

Jonna Wasserfaller

VK Orion

-94

Victoria Hansson

VK Veddige

-94

Mathilda Ekbladh

Värnamo Volley

-95

Matilda Petkovic

Värnamo Volley

-95

Vanessa Paukovic

Värnamo Volley

-94

Elin Stenlöf

Västerås VBK

-94



/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: