26 september 13.37

Kategori: Allmänt

Tjeenare!

For till lovve vid 7 igår. Lämna lite grejor sen for jag, hon, rebba & tove på fg.
var lite social med rickard å jens. Spelade rita & gissa, vilket jag å rebba ägde ut
tove å rikard på ! samtidigt som vi tittade på idol. Jag har typ aldrig sett de i år,
lr typ så snuttar av alla. Efter idol blev de film. Första gången suger.
De var typ en dansk film. Sjuk och lite konstigt men lite bra ändå. Det var typ
galet mkt folk där fattar inte riktigt varför de var inte precis nå spec.
De bruka typ vara vi + kanske 5 till. Men igår var de typ 50pers.
Filmen sluta just före 11 så alla for typ då. Vi fick kladdkaka å sprutgädde ;D
Tove fick kanske lite väl mkt. Vi åkte me rikard till lovve. Där vi satt på scary movie 2
och så kom lisa å erica oxå. Ett tag efter filmen var slut for dom hem igen.
Sen somna typ lovve 45 min senare (typ halv 3). Men jag tove å rebba forsatte prata och sen
somna vi oxå ett ganska bra tag efter. Vaknade nån gång vi 10 / halv 11. Då rebba for till stugan.
sen just efter for jag oxå. Sen dess har jag typ inte gjort nått.




sekunden innan Jesper blir nockad av stora bocken bruse.


/£m£li£

Kommentarer

  • d.aa45 säger:

    he he he kuul

    2009-10-08 | 15:51:53

Kommentera inlägget här: