2 september 19.14

Kategori: Allmänt

Tjeeenare !

Idag har de vare en ganska chill dag på skolan.
Började med en timmas so & eng 30min.
då var de dags för lunch kl.10 (ivf 11.50)
Det serverades lasangnett lr vad de hette,
men de var typ som vanlig lasang.
Mumms!
Sen efter vi äte for jah hem till lovve.
Hon skulle packa lite fika + byta byxor .
Efter de gick vi på uffes.
tbx på skolan 11 och då stack de iväg ut på promenad
medans jag stanna kvar på skolan. jag skulle cykla storlidenrundan c.a (12km)
med Tove som skulle komma vi 12. Så då var de bara att fördiva tiden.
Var med pallan å jonna :D. och till slut kom hon.
så slängde vi oss på cyklarna och trampade iväg.
Vi stannade halvvägs å fick fika hos hennes mormor :D mumma !
sen cykla vi tbx. var på skolan kring halv 2 och då var
även de andra tillbaka.

Jag for hem vi halv 3. Sen dess har jag äte sutte hära.
försökt få igång mobilen. Men de går åt hel*ette!!!!!
Det blir stan på lördag å lämna in den... :C

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: