15 september 15.51

Kategori: Allmänt


Hejsan !

Dagen på skolan har vare otroligt dryg..
Har haft riktigt ont i huve.
Matte och no på morgonen. sen hade vi ingen lärare på so:n Wiiie!
sen en mega lunch 11.10 -12.30.
sen på idrotten sparka vi iväg bollar mot olika kontroller. Syftet var att
lärara sig kommpassen. Träffade nått träd ibland... Men jag var inte ensam.
Sen på svenska skrev vi nå papper och läste resten av timmen, Jesper somna..

Ikväll blir de plugg för hela slanten. Skönt med en träningsfri dag.
Imorn ska jag till stan igen. nytt träningsprogramm, är på 3dje nu.
Men snart trappa jag ner och de blir mer volleyboll ! :D ;D

men nu är de dags för plugg..  Hare! :D 

 LÄNGTAR!

/£m£li£

Kommentarer

  • lovizz säger:

    fy faskiken vad jag längtar till new moon kommerut .ÄO denärbääst :d

    2009-09-15 | 17:28:06
  • Tove säger:

    Haha Jesper är ju bta xD

    Jag längtar som tusan till New Moon! :D

    jag tror att den kommer att äga! ;)

    2009-09-15 | 19:35:10
    Bloggadress: http://toffsenlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: