12 september 14.30

Kategori: Allmänt

Hej bloggkollare!

igår på skolan var de slagsmål. Mellan Tobbe å Sebbe såg de inte själv (satt och skrev so: provet :( )
men alla sa att de var på riktigt och att man såg hur arga de va i ögonen.
Annars hände inte så mkt .. Hade prove på FörstaVärldskriget... Hoppas de gick bra. Känndes då hyffsat.
Kvällen spenderades hos rebba med mycket trevligt folk!
vi tog en moppe tur till ica å hyrde en film white noise
Rebba skrek redan till förtexten xD
Haha faktis en bra film värld att se.
Sen såg vi hanna montana the movie xD den var typ seriöst bra xD



idag har jag vare på byn med mamma, sen har jag gjort rehabprogrammet.
Nu är jag ensam hemma vilket är ganska skönt, pappa for å jaga tidigt imorse, sandra och frida har sove borta och mamma är å fixar i mormors nya lägenhet.
Snart ska jag ställa mig i duschen.
Imorn blir de lycksele på djurparken.

/£m£i£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: