8 oktober 16.42

Kategori: Allmänt

Tjenare igen!

nu var de ett tag sen jag skrev å ni vet ju varför men nu
funkar de igen :D

norsjös 9or har blive utvalda att testa nationella proven i No.
Vi skulle planera en labb utifrån frågan "vilket ämne socker, salt eller vetemjöl
framställer snabbast koldioxid ur jäst? "
Där satt vi alla dumma som fån och fattade ingeting...
Men jag skrev då nått tillslut. Sen idag skulle vi genomföra den och skriva en slutstats.
Usch de var inte lätt tro mej!
Hoppas de riktiga nationella inte blir lika svåra (a)
Vi skulle typ vara "test klass" på ett engelska nationnella i november oxå.

Annars har jag tränat volleyboll, vi vann ju såklart paltkuppen (våran åldersklass)
Sen hjälper jag till och tränar sandra å fridas lag (96:orna)
Serien börjar nu i helgen mot iksu/umeå.
NiiceNice

Rebba å lovve har stucke till turkland en vecka.

Snacka om att jag är avensjuk !
Dom ligger typ och steeker i 27grader
och här fryser man till snön utomhus och -5grader..
AVIS !!


årets första snöö !

kommentera gärna! :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: