22 oktober 16.44

Kategori: Allmänt

Tjoooooooooooosan !


Det blev ingen träning för min del igår och de blir de inte idag heller :(
När mitt högra knä är friskt (1 dag sen)
Så lyckas jag såklart få ont i vänster och jag har ingen aning om vad jag gjorde :O
Men de känns bättre idag men ska inte träna för säkerhetens skull tror jag.
Men jag for och kollade typ 20min på träningen mer än de klarar jag knappt att sitta brevid
och bara kolla på... Då kanske ni fatta hur jobbigt de var att sitta och kolla hela beachen i sommar
Nej usch ändå!
Sen vid 7 for jag på Fg spelade lite Gh med rebba, Lovve, G-son & Tove.
För er som inte vet äger jag alla i de ! å så var de slut diskuterat !
halv 8 var de Gårdsmöte och vi kom faktis fram till mkt trots allt flamms :)

Idag var jag sista dagen på vuxenskolan och tiden har gått otroligt fort :)
Imorn blir de nog att fara till staan mamma är oxå ledig xD

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: