11 oktober 16.30

Kategori: Allmänt

Tjeeeeeena !

Seriepremiär idag.

Samling 07.00 på busstationen. Då de bar iväg till umeå.
Sovde den mesta delen av vägen, men sen var de dags
IKSU C stod för motståndet (lollos lag). som hade många sjuka
och stälde upp med många riktigt duktiga spelare från div.1 laget.
matchen var väl inte våran bästa om man säger så..
Förlust med 3-1 vilket var riktigt surt !
Sen fick vi då stoppa i oss lite mat och sen 30min senare
började matchen mot skeå. Som gick mkt bättre men fortfarande
långt kvar till toppen.
Matchen slutade 3-0 utan större svårigheter.
Jag fick stå å serva från 0-0 till 11-0 vilket förklarar motstådet.
Påvägen hem körde jag heddan å maccan en liten lek om länder/byar/städer
Så jag säger t.ex. Sverige säger heddan England och maccan Danmark osv.
Vi klarade ända hem typ 1 ½ timma.jag efter ett tag tar ställen verkligen bara slut..
Kom hem för ca. 1 timma sen kanske.
första praoveckan då imorn på petrascafé :)



/£m£li£



Kommentarer


Kommentera inlägget här: