6 november 17.22

Kategori: Allmänt

Godag allt folk!

Dagen har som vanligt spenderas på skolan.
Kommer sakna klassen när vi går ut så sjukt mkt!

Sen idag 11.00 hade jag tid hos Ulla (sjukgymnast)

som skulle försöka sätta en diagnos på mitt vänstra knä, hon kom framtill följade...

- plica syndrom ? men hon sa de var otroligt sällsynt
(hon har aldrig träffat på nån med sånna problem och hon var typ 60 kanske...)
plica syndrom är typ en inflamation i "makaronleden"
så nu ska jag gå på medicin i 3 veckor sammanlagt 63 tabletter...
hjälper inte tabletterna ska jag in på en till koll.

-minisk problem.. 3 symtom visade på de,
men hon tycker de var konstigt att knät inte hade låst sig
(som de gjorde på mitt högra knä..)  

ikv blir de nog Fg :)

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: