17 november 18.48

Kategori: Allmänt

Hej igen!

Jag vet att det var jättelänge sen jag skrev sist..
Det har berott på allt för mkt skolaarbete som kört slut på mej..
När jag kunnat har jag bara lagt mej och sove ett tag...
Denna vecka är oxå ganska tung..

Vi hade No prov idag som jag Rååpluggga in igår,
sen har vi hemprov i So. En "uppsats" om andra världskriget.
Eftersom vi är så braa? har vi åter igen blive utvalda att proa 2011
Nationella prov i Eng som förra gången var i No.
Det var sjukt svårt!!

I söndags hade vi första riktiga hemmamatch för säsongen. Men naturligtvis
Kunde jag inte spela... (har problem med knä ... (igen) )

Så jag fick sitta i seke och på bänken...

Kommer bilder sen när datorn börjar villa kontakta min mobil!!! :S



Rätt häftig himmel över johannabacken :D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: