5 maj 19.08

Kategori: Allmänt

hejsan svejsan!

idag på engelskan hade vi prov ... hör- och läsförstålse.
hör va lätt 10/10 :D
men tror inte jag har alla på läs :/.
på idrotten hade vi basket.
men som ni som läst min blogg tidigare vet ju att jag inte kan va me.
inte tove heller. eftersom hon har sin lilla korsett. (den är riktigt hård :O)
jo så då gick vi på kk ist och köpte lite och sen tillbaka till c-koppen för att "plugga"
kanske inte blev så mkt plugg menmen.
japp och hela dagen har man då åter fått höra dubbelmacka dubbelmacka osv.
ni som inte förstår behöver det inte heller..
det gjorde ju saken bättre att eva på svenskan så att olof och jaken skulle flytta sina bänkar mer ifrån mej.
eftersom hon tyckte jag såg ut som en ostskiva mellan två brödskivor..
och ni kan ju gissa vad de flästa garva åt då ?

så nu har dom släpp FF men nu heter jag ju dubbelmackan ist... och de är ju så mkt bättre de :/

nu ska jag dra och läsa igenom tyskan till imorn
sen blir det uglybetty ;) haha

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: