30 maj 13.32

Kategori: Allmänt

hejsan !


nu är snart konfan klar. nu är det bara imorn kvar ...
sen är det änligen över. hade redovisningarna i kyrkan idag
vi samlades 10 i församlingshuse, gick igenom dagen
sen bytte vi om och ställde oss i ledet . sen gick vi ut och
kyrkklockorna började ringa och vi började gå.. pulsen steg
när man såg allt folk som stod utanför kyrkan. det var hemskt!
sen gick vi in å satt oss och henry sa nått tal om oss
sen vare dags att redovisa :O
jag gick upp som 3dje efter rebba spelat på orgeln
hon är otroligt duktig !
jag snacka om de 10budorden
jag spelade även maria i en sen.
det handlade typ om julkrubban
alla berättade om sin sak sen gick ner igen
efter ett tag gick vi upp igen å då skulle
henry,erik-oskar,monika och kjell-anton
typ välsigna oss sen var det klart.
vi gick ut där absolut alla tog kort
vi gick sen ner till försam.hemmet igen och bytte om igen
sen for jag hem och nu ska jag snart till mormor och fika

måste även komma på vad jag ska ge mamma imorn :O
det är ju morsdag för den som glömt ;)

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: