29 maj 17.25

Kategori: Allmänt

hej godag hallå!

tänkte jag kunde slänga in ett inlägg
satt igentligen å snacka med anna eriksson på msn
men hon min sociala vänn drog å åt.
men det ska jag nog också, pappa har gjort tacos
mummmmmmmms :D

a iaf på skolan idag har det typ inte vare så många "jobbiga" lektioner.
tack å lov för de.
dagen böjade med sv, hembyggs i datasalen.
han de mesta klart men inte klista dit bilderna
sen vare språk :/ fick sluta 10min tidigare (för typ första ggn)
sen eng .. vi såg film pearl harbor, men såg inte så mkt (A)
sen teknik :O fick veta slutbetyget ..... MVG !! jaaaaaaaaa!
sen lunch ris å nån kycklingröra med majs typ gott :D
so:n gjorde jag klart hembyggds :D sen såg jag lite av pearl harbor ...
matte hade nått diagnos shit? fast vi hade prov både i tisdags å torsdag :O
tror a-k har fått prov sjuka :S hon har också kommit fram till att vi ska ha ett typ
läxförhör på no:n :(
sen vare rörelse ... sjuktroligt ? :O nooot men jag gör inte så mkt typ bara sitter dära
uppe i klassrumme,


som sagt enligt deni får inte jag prata ?
håll käften ! är hans ända sak att säga till mej.
 jag behöver inte ibland göra nå så säger han : HÅLL KÄFTEN !
+ han har fått andra att börja som t.ex. olof

men nu är det snart mat och anna är hät igen
:D


/£m£li£

Kommentarer

  • rebeCCa säger:

    haha vad vare han å a-k pratade om på rörelsen??

    2009-05-29 | 19:26:38

Kommentera inlägget här: