26 maj 17.42

Kategori: Allmänt

♥tjenixen ♥

sitter nu här igen
efter okej dag på skolan
hade ju som sakt
tyska prov idag :O
direkt jag börja läsa förstod jag hur det skulle gå
det var helt galet
svårt !!
lr ja det tyckte de flesta
satt i datasalen på både so & sv
vi jobbar ju om hembyggds temat
och tänka sig jag börjar snart bli klar
men skolan datorer !
ja, man kan bli
galen
fick logga in minst 15ggr och byta dator 4ggr innan de funka!
men iaf idrotten var kul även om inte jag va me :D
det var kikka & julia som skulle leda lektionen
som sakt vi var på noretplan och skulle ha
vattenbrännboll
om man blev bränd var man tvingen att stoppa huve i en hink med vatten xD
jag tove å anna (
idrottsläraren) hade hyffsat kul att titta på
smarta sebbe stoppa ner tröjan i hinken,
ni kan ju gissa om han börja frysa? jo, så mkt så han gick från lektionen
haha xD

nu ska jag äta :D plättar faxis ;D mumms !
imorn är de då operationdagsverk
d.v.s lediga från skolan
jag å pallan ska baka

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: