22 maj 18.24

Kategori: Allmänt

hej människor!

under senaste dygnet har det hänt ganska mycket...

igår kväll for jag & pappa vid 7 tiden. satt oss i bilen och begav oss mot umeå.
checka in på hotellet kring 9. satt mej å såg bonde söker fru. fanns inte så många kanaler att välja mellan 1 2 & 4. jag förstår verkligen inte hur folket klarade sig dom kanalerna förr :O helt galet! xD
sen ställde jag mej i duschen (duschkranen hade typ möggla ihop) inte så fräsch!
a iaf så skulle jag då duscha med dom där duschsvamparna. som hade nån smörja i sig som luckade piton!
just när jag kom ut från duchen ringde mobil  men han inte svara...  klädde på mej och vipps ringer det igen .. 
det var så såklart den sociala Nellie :D +  Deni , elle , tove och sen även rebba :*
jag å rebba satt mest å lyssna (A) de hade verkligen värda samtalsämnen.
efter ett tag med sanning å konka la jag på ..
skulle ju som sakt upp halv 7 :O
men klockan var dessverre typ 1 innan jag somna .. eftersom får omtänksamma rumm granne gillar att spela turkmusik på högsta nivå denna tid. morron därpå duscha jag åter igen med dom där svamparna.. sen gick pappa å jah ner till resturangen. där det bjuds på frukost. men jag fastade desvärre och pappa satt å njööt ...
ja sen gick vi över på norrlandsuniveritetsjukhus. där jag skulle rönkas 08.10 . det gick toppen och sen skicka dom mej på nersövnings rummen. där somna jag in i en djup sömn och drömde mej bort. sen vaknade jag i ett helt annat rum. jag var full med slangar lite obehagligt från början men jag vade mej och dropp i armen sen även ekg kablar som kollade mitt hjärta samt en sladd i näsan som jag andas igenom. efter en timma på uppvakningen fick jag en piggelin glass och sen drog dom mej i väg till nått annat rum. där jag låg typ 15min. där fick jag äntligen nått i magen te å mackor. va även jävulst pissnödig tackvare troppen som var 500ml. sen kom eva seitzig som opererade mej och berättade va de hade gjort. min inre misik hade en sprika rakt igenom (den som gjort att knät låst sig hela tiden) samt en kant som var helt sönder så den plocka dom bort, men jag har en lite minsik kvar den är inte helt borta. hon sa att det skulle ta typ 6 veckor innan jag är återställd sen ska jag ju bygga upp knät igen...
sen gick jag å pappa ner till matsalen och jag var vrålhungrig te och mackor var ingen hitt precis.
det blev en kebabtallrik som satt otroligt bra i magen !
sen begav vi oss hem igen . var som sakt trött i bilen..

nu ska jag å pappa snart äta .. är bara han å jag i helgen syrrorna å mamma kommer hem från sthlm på tisdag
hoppas nu tjejerna jag skulle igentligen tillbriga kvällen med får det toppen ändå :*
puss på er Nellie, tove , rebba å lovve

älskar er som stryk !!


/£m£li£

Kommentarer

  • FiaLottaLisa :) säger:

    Stackare :/ ja tyck att du borde ty snabbspola dom dära veckorna! :)

    Krya på dig!! :) <33

    2009-05-22 | 19:21:13
  • MatildaHellström säger:

    Hoppas allt är bra ändå trots ^^^

    JAg saknar dig!!

    2009-05-22 | 19:22:56
  • Anonym säger:

    hahahahahhahahahhahaha, sanning och konka :P hahaha ganska väärt!!! :P :P

    hahahhah :P

    hoppas det blir bra fort nu <3

    pussspådiig <3

    2009-05-23 | 18:15:47
    Bloggadress: http://nelliiiiee.blogg.se/
  • Tove säger:

    haha vårat samtal tycker jag var väldigt värt xD hahahahaha



    Bli bra nu Emelie, så du slipper kryckorna<3 =]

    Pusspuss<3

    2009-05-23 | 19:49:37
    Bloggadress: http://toffsenlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: