woho

Kategori: Allmänt

har just istallerat nya messenger

det blir nog mat snart pappa prata om nån taco-kryddad kykling
jag tycker det låter som en annorlunda blanning men vi får väl se

jo idag var det sista dagen på praon
vi var i badhuse med en massa andra ungar
sen for vi på ica och köpte grejor till lunchen
det skulle bli renskav och ris vilket jag tycker är toppen
efter maten var ungarna utslagna utav ha varit i plurret hela förmiddan
så då var det dags för fredagsfilmen som idag blev törnrosa
dom kan inte ha tyckt det var en sån himla bra film eftersom alla 3 somnade efter typ 10min haha
ja sen fick vi besök av eva (min klassföreståndare) som kom för att kolla läget
vilket hon även gjort hos de andra i min klass som oxå praoar i norsjö
när hon hade farit var det dags att göra kladdkaka och glass
mumms det blev riktigt god måste jag erkänna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: