hemma :P

Kategori: Allmänt

japp då var man hemma från en heldag i vännäs
klev upp 05.20 och stack på busstationen 06.05
och var i vännäs kring 08.30
matcherna skulle börja 09.00 men "vi" (jag) dömde första matchen
sen var det dags för oss att spela...
mot jessica & maja
norsjö - härnösand 2-0 ca. (25-5 25-15)
sen när vi mötte vännäs (som kanske några redan vet) gjorde jag mej illa i knäet :(
jag var i baklinijen och skulle passa en vanlig 12:a men jag gjorde ett häftigt stop
och mitt knä han inte med utan knaka till
och gick det helt plötsligt inte att stå på benet :O
men spelet fortsatte men direkt jag fick bollen hedde jag den över
för att bryta spelet men jag tror minsann det blev vårt poäng oxå då :) haha
patrik linda sen mitt knä som jag även la högt på en bänk...
rebba hoppa då in som passare vilket gick super.
vännäs - nörsjö 1-1 ca. (17-25 25-23)
så resten av min volleybolldag blev på bänken :(
sist i gruppspelet mötte vi iksu
norsjö - iksu 2-0 ca. (25-11 25-7
då var det dags för FINAL
mot hemma spelande vännnäs

norsjö - vännes 
minns inte seten
MEN EN SAK ÄR DÅ SÄKER
VI VANN BARA SÅ DET STÄNKER OM DET!

+ Rebba fick pris som bästa spelare i u19 klassen
och Sofia Gustavsson i volley2000 klassen
så ett extra grattis till er :*


inte att glömma :
det blir ännu en hemmamatch för elittjejerna
norsjöarena 24/3 19.00
efter en rafflande avslutning
Örebro - Norsjö 2-3 (18-25, 25-22, 23-25, 25-22, 10-15)
/
£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: