R.I.P

Kategori: Allmänt

JuliaLindforsBurvall  †06-06-12
igår var det precis 3år sen du lämna oss
minns en dag när jag var oss lovisa när ni bodde på kronan, vi satt i köket och spela volleyboll
med en ballong, du kom och förstörde för oss hela tiden.
tillslut stack du ett häftstifft i balongen.
det var den sista ni hade och affärerna hade stängt

minns kvällen precis, under fotbollsträningen på brännan passerade en abulanshelikopter
och alla undrade om nått hade hänt..
efter träningen skulle jag cykla hem, men bestämnde mej för att stanna och se syrrornas träning
mamma var såklart där eftersom hon är tränare.
Hon berättade att nått hade hänt
och jag kopplade de direkt till abulanshelikoptern som hade passerat och var på väg att landa.
hon hade fått ett samtal från nellies mamma
att linn (nellies lillasyrra) inte kunde komma på träningen...
hon berättade för mamma varför och vad som hade hänt vid kedträskbron
norsjös abulans var då där och de var tvugna att kalla in helikoptern till en äldre dam
eftersom bilen var upptagen
kunde inte förstå att nått sånt kunde hända
dagen efter sammlades vi (klassen vår) utanför kommunhuset
vi hade bara  nån dag innan fått sommarlov (ca.3 dagar)
vi fick glass och tårarna rann
de ända som gjorde ett litet leenede var såklart Olivia
det lät pladask! och hon låg dyngsur i fontänen
denna kväll kommer alltid att minnas

varje gång jag passera bron tänker jag på dig

Rest In Peace Julia !

jag beundrar dig lovisa !
du är otroligt stark
finns är nu och föralltid!

/£m£li£

Kommentarer

  • lovisa säger:

    tack emelie jag älskar dig<33333

    2009-06-13 | 15:00:22
  • louise säger:

    Ja, Lovisa beundras. Stark tjej

    2009-06-14 | 23:19:34
    Bloggadress: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: