8 juni 15.56

Kategori: Allmänt

tjenixen!

nu är snart 8an över, tack o lov för de :O
men jag kommer sakna niorna spec vissa och ni vet vilka de är :*
som tur lever minnena alltid kvar
till hösten börjar syrrorna 7:an och jag nian..
helt plötsligt är vi äldst på högstatiet
tiden går gaalet fort jag hinner knappt med
sen om ett år har jag valt gymnasiet..
som jag inte har en aning vad jag ska gå ...
de tål att tänka på

dagen har bjudit på...
skrik (helvette m.m)
lite mindre  fräscha stunder
skratt
blöt mellan bena
och många fyllefall


blev som sakt ingen vårshow
is var de typ stationer med olika uppgifter
syndbara man inte kunde göra så mkt ...
men norska fyllan gick ju som sakt finnemang ;)
jag höll på döö :O

sen norsjörunt vanns av 9:a Grattis Grattis :D
som fick ett fett stor buckla :0
8:a kom tyvärr bara 4 men nästa år vinner vi!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: