6 juni 13.42

Kategori: Allmänt

hoooj!

idag är de då sveriges nationaldag , men det känns inte så speciellt...
typ en helt vanlig dag.



ska nu berätta om gårdagen som var otroligt rolig :D
gick på frasses och åt var själv på frasses :O fast typ 15min senare kom 3 till
och sebbe.. han börja äta ur mitt och blev min sociala vänn :)
men han stack hem å åt sen ..
och jag for till rebba. vi gick ner och såg tv utan ljud ;)
det var galna sporter + typ wipeout fast på japanska lr kinesiska
sen kom tove och sen frida. då stack vi på statiol och köpte lite gott
och hyrde en film till senare. Jag å tove köpte även isglas och ja det var väl lite kallt :O
sen for vi på badstranden och grilla, snacka och leka lite med elden (a)
vi tog även lite kort men min kamera dog efter ett tag :(
sen kom även sofia G å jonna N.
vi for typ till rebba kvart i 10 och skulle se filmen
som hette all the boys love mandy lane lr nått sånt
vi skrek ett par gånger men de är ju det som är grejen ^^)

sen ikv blir det rännar´n ska jobba ;)
corroded och glesbygd´n
(har aldrig hört talas om dom men)

att de finns så falska personer :O

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: