26 juni 14.00

Kategori: Allmänt

hejsan!

vakna halv 10 imorse.. förvånad trodde jag skulle sova längre
men min kropp kanske kände på sig att detta väder inte går sova bort :D
skicka de nästan direkt ett mess till tove och undra hur matchen gått
och gissa dom vann!! m.lundberg 1-0 :D yeees
sen ringde jag mamma, tränare för f.96 (d.v.s säga syrrornas lag)
men dom förlora med 4-0 :( bra har de väl inte gått för dom yngre
genernationerna heller :( menmen..

själv har jag legat ute i värmen :) man steeker verkligen !
det är 26½ grader på baksidan (skuggan)
och på framsidan (där solen lyser 12timmar) är de nu 52 grader !!
HOOOOT! haha xD

sen ikv drar jag nog till lovves stuga :D
bada (första gången för i år :O) och allmänt trevligt
och kanske sen fg får se :)

kommer bilder sen :*


/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: